Вакансії

від 12 січня 2022 року
Красноградська міська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади начальника відділу організаційного забезпечення та контролю Красноградської міської ради на період декретної відпустки основного працівника.
Основні вимоги до кандидатів на начальника відділу організаційного забезпечення та контролю: вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, вільне володіння державною мовою.
Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років.
      Кандидати, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії міської ради такі документи:
 заповнену особову картку, затверджену Наказом НАУПДС від 19.05.2020 року №77-20 з відповідними додатками;
 дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
– копії документів про освіту, підвищення кваліфікації;
 копії документів, які посвідчують особу (паспорта та реєстраційного номера облікової картки платника податків);
–  декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік;
–   копію  військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
– копію документа про загальну середню освіту (з додатком), для засвідчення та підтвердження факту вивчення особою української мови, як навчального предмета (дисципліни), або державного сертифікату про рівень володіння державною мовою (ст. 10 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної»).
Додаткова інформація про умови конкурсу, основні функціональні обов’язки, розмір та умови оплати праці надається керуючим справами (секретарем) виконавчого комітету міської ради за телефоном 7-32-07.
Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня оголошення про проведення конкурсу за адресою: м.Красноград, вул. Бєльовська, 94.
від 11 січня 2022 року
Красноградська міська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади начальника архівного відділу Красноградської міської ради.
Основні вимоги до кандидатів на начальника архівного відділу: вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, вільне володіння державною мовою.
Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років.
      Кандидати, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії міської ради такі документи:
 заповнену особову картку, затверджену Наказом НАУПДС від 19.05.2020 року №77-20 з відповідними додатками;
 дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
– копії документів про освіту, підвищення кваліфікації;
 копії документів, які посвідчують особу (паспорта та реєстраційного номера облікової картки платника податків);
–  декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік;
–   копію  військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
– копію документа про загальну середню освіту (з додатком), для засвідчення та підтвердження факту вивчення особою української мови, як навчального предмета (дисципліни), або державного сертифікату про рівень володіння державною мовою (ст. 10 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної»).
Додаткова інформація про умови конкурсу, основні функціональні обов’язки, розмір та умови оплати праці надається керуючим справами (секретарем) виконавчого комітету міської ради за телефоном 7-32-07.
Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня оголошення про проведення конкурсу за адресою: м.Красноград, вул. Бєльовська, 94.

 


АРХІВ ОГОЛОШЕНЬ