Вони прописані у Положенні, затвердженому на засіданні сесії міської ради, яке відбулося 05 грудня. У ньому, зокрема, зазначається, що приватизація об’єктів здійснюється або через аукціон, або через продаж за конкурсом, викуп. Це документ визначає порядок подання заяв та перелік документів, які до неї додаються, умови участі покупців в аукцiонi чи конкурсі, яким чином відбувається розрахунок за придбане майно.
Заява про включення об’єкту до переліку об’єктів, що підлягають приватизації, та заява про приватизацію надається заявником до міської ради у письмовій формі. До неї додаються:— перелік номерів банківських рахунків, з яких здійснюватимуться розрахунки за придбаний об’єкт;— нотаріально посвідчені копії установчих документів (для покупців — юридичних осіб);— довідку органу державної податкової служби про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію) (для покупців — фізичних осіб);— документ про сплату реєстраційного внеску (для учасників аукціону, конкурсу);— документ про внесення коштів у розмірі 10% від початкової ціни продажу об’єкту (для учасників аукціону, конкурсу);— документ, що уповноважує особу на участь в аукціоні, конкурсі.