До уваги громадян, які мають намір в умовах дії карантину зареєструватись в службі зайнятості!

Для цього необхідно або через скриньку для кореспонденції, яка розташована біля входу в приміщення філії, або на електронну пошту Красноградської районної філії Харківського ОЦЗ ( 2027@khcz.gov.ua ) подати заяви про надання/поновлення статусу безробітного та призначення/поновлення виплати допомоги по безробіттю, а також копії паспорта, ідентифікаційного коду, документа про освіту, трудової книжки.  Обирайте найбільш зручний для вас варіант.

Пропонуємо покрокову інструкцію електронного подання заяв:

  1. На сайті служби зайнятості dcz.gov.uaпотрібно обрати  рубри ку «Електронне подання документів» https://is.gd/2efViC .
  2. Оберіть центр зайнятості, у якому ви плануєте перебувати на обліку як безробітний.
  3. Завантажте із сайту дві заяви https://www.dcz.gov.ua/node/3248, роздрукуйте їх та заповніть власноруч. Поставте підпис та відскануйте заяви. Для цього використовуйте безкоштовні додатки на Play Market чи App Store.
  4. Перелік необхідних документів для реєстрації в центрі зайнятості тут: https://is.gd/TvFMXN Відскануйте або сфотографуйте їх.
  5. Копії документів разом із заявами додайте як вкладення до е-листа.
  6. Надішліть сформований лист на email обраного вами центру зайнятості. Адреси центрів зайнятості тут: https://is.gd/5duk3J .
  7. Чекайте відповідь від центру зайнятості щодо ухваленого рішення. Далі тримайте звязок  із вашим кар’єрним радником через е-кабінет. Важливо! У заяві мають бути вказані актуальні номери телефонів та поштові скриньки. Надсилайте документи впродовж дня (з понеділка по п’ятницю) у робочі години.

Красноградська районна філія Харківського обласного  центру  зайнятості