Це безоплатне навчання для підприємців щодо представлення продукції на міжнародних маркетплейсах Amazon, Walmart, eBay, Etsy та Shopify.
Формат навчання передбачає серію з чотирьох ефірів на Facebook-сторінці Дія.Бізнес.
Програма проєкту
19 липня 2022 року, 13:00. Підготовка до виходу на світові маркетплейси
- Загальний огляд лінійки e-commerce платформ: Amazon, Walmart, eBay, Etsy, Shopify
- Як світ підтримує український бізнес під час війни: умови розміщення на маркетплейсах
- Бар’єри входу: сертифікація та логістика
- Кейс компанії ACME Color
Спікер: Аліна Смоленська, Chief Product Officer у Disqover Agency. Має 5+ років досвіду у виведенні продуктів на глобальні маркетплейси. За роки співпраці з агенцією Disqover встигла попрацювати з клієнтами на всіх етапах: від підготовки та планування продажів до просування брендів і товарів на таких e-commerce майданчиках, як: Amazon, Walmart, eBay, Etsy та ін. З 2019 року очолює в агенції напрям Product.
26 липня 2022 року, 13:00. Research & Business Development: як статистика допоможе зростати (на прикладі виходу на Amazon)
- Навіщо робити аналіз ніші?
- Бар’єри запуску акаунту для окремих категорій: Food, Fashion & Beauty
- Структура аналізу ринку: що за чим вивчати
- Головні інструменти для проведення аналізу
- Аналіз ринку: кейси компаній VIVO та Dari Co
Спікер: Аліна Смоленська, Chief Product Officer у Disqover Agency
2 серпня 2022 року, 13:00. Реєстрація та запуск першої партії
- Як зареєструвати юрособу в США: особливості, типи, податки, створення акаунта продавця
- Робота з лістингами. Як оформити картку товару, щоб залучити покупців?
- Посилка щастя: особливості логістики, види доставки з Amazon
- Кейси компаній KODI Professional та AssayMe
Спікери: Аліна Смоленська, Chief Product Officer у Disqover Agency. І Тетяна Шляпіна, Account Director у Disqover Agency. Має 3+ років успішного досвіду реалізації кейсів клієнтів агенції Disqover. Співпрацює з брендами різних категорій товарів та координує роботу команди на кожному з етапів: від підготовки та запуску акаунта до просування продукту на світових майданчиках (Amazon, Walmart, Ebay, Etsy тощо).
9 серпня 2022 року, 13:00. Підтримка акаунта та маркетинг як стратегія вдалих продажів
- Робота з рейтингом та зірками: наскільки це важливо
- SEO-оптимізація як ключовий для просування
- Внутрішні інструменти просування на Amazon
- Секрети потужних продажів: залучення зовнішнього трафіку
Спікери: Аліна Смоленська, Chief Product Officer у Disqover Agency. І Тетяна Шляпіна, Account Director у Disqover Agency.
Зареєструватися на вебінарний проєкт: https://cutt.ly/ALRNnef
Про компанію Disqover Agency.
Disqover Agency — marketplace promotion агенція, що надає консалтингові послуги та пропонує маркетингові рішення клієнтам з метою масштабування їхнього бізнесу на глобальних e-commerce платформах. Працює з виробниками, дистриб’юторами товарів різних категорій, а також розробниками програмного забезпечення з України, Європи та США. Портфель агенції налічує понад 30 профільних послуг.
Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.