Порядок отримання паливної деревини

❗️ УВАГА❗️

🔰ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО ОТРИМАННЯ ПАЛИВНОЇ ДЕРЕВИНИ🔰

 

❓ХТО МАЄ ПРАВО ОТРИМАТИ?

✅При визначенні домогосподарств, які потребують забезпечення деревиною паливною, ВРАХОВУЮТЬСЯ ВИКЛЮЧНО ТІ, ЯКІ НЕ ЗАБЕЗПЕЧЕНІ ІНШИМИ СИСТЕМАМИ ОПАЛЕННЯ (зокрема газовими).

 

❓КОГО БУДЕ ЗАБЕЗПЕЧЕНО В ПЕРШУ ЧЕРГУ?

✅Першочерговому забезпеченню підлягають домогосподарства, в яких проживають:

✔️одиноко проживаючі особи/подружжя похилого віку;

✔️сім’ї, до складу яких входять особи з інвалідністю I групи;

✔️сім’ї, до складу яких входять діти з інвалідністю підгрупи «А»;

✔️сім’ї, до складу яких входять лише непрацездатні особи (діти, пенсіонери, особи з інвалідністю тощо);

✔️сім’ї, у яких виховується троє та більше дітей, у тому числі дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;

✔️одинокі батько чи мати, які мають на вихованні дітей віком до 14 років;

✔️сім’ї, які отримують державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям.

 

❓ЯКУ КІЛЬКІСТЬ ПАЛИВНОЇ ДЕРЕВЕНИ МОЖНА ОТРИМАТИ?

✅Орієнтовно на одне домоволодіння – 5 м.куб.

 

❓ЧИ БУДЕ ДОСТАВКА ДЕРЕВИНИ?

✅Домоволодіння які мають право на паливну деревину будуть отримувати її шляхом адресної доставки.

 

❓КУДИ ЗВЕРТАТИСЬ ТА З ЯКИМИ ДОКУМЕНТАМИ?

✅Звернутись треба із заявою до відділу соціального захисту населення Красноградської міської ради (вул.Бєльовська, 94)

✅Мешканці сільської місцевості звертаються до своїх старостатів

Необхідні документи:

✔️Копії паспорту та ІІН

✔️ документи, що посвідчують статус для першочергового забезпечення

✔️ технічний паспорт домогосподарства або інший документ, що підтверджує відсутність альтернативних видів опалення;

✔️ документи, що підтверджують факт проживання у  домоволодінні, яке потребує паливної деревини.

Мати оригінали вищезазначених документів.

❓КОЛИ ТРЕБА ЗВЕРТАТИСЬ?

✅Прийом документів та консультації відбуватимуться з 07.11.2022 до 11.11.2022 з 8:30 до 15:30.

 

(Інформація підготовлена на підставі Постанови КМУ №1075 та розпорядження Харківської обласної військової адміністрації