Першим викликом комунікаційної кампанії було донести людям, що вони, їхнє самопочуття «на часі». Що ментальне здоров’я так само важливе, як і фізичне. Що це один із факторів, який впливає на продуктивність людини, її здатність відновлюватися, а відповідно – на економіку та можливість відновлення в контексті цілої країни.«Наступний крок кампанії – дати людині інструменти, підказати, як можна попіклуватися про своє ментальне здоров’я та (якщо на це є ресурс) допомогти у цьому близьким, рідним, знайомим. Бо 80% людей, за оцінками експертів, можуть впоратися самостійно, якщо опанують відповідні навички», – зазначають автори програми.
На спеціальній сторінці «Ти як?» вже зібрані корисні контакти, «аптечка» самодопомоги із техніками й вправами та інша важлива інформація, що постійно оновлюється.
Комунікаційна кампанія «Ти як?» реалізується за підтримки проєкту USAID «Розбудова стійкої системи громадського здоров’я», який виконує організація Пакт. Сприяння у виготовленні та поширенні інформаційно-просвітницьких матеріалів надали Міжнародна організація з міграції (IOM Ukraine), рекламний холдинг Megapolis, благодійний фонд BGV.
Спеціальна сторінка Програми та соціальні мережі Facebook, Instagram, Telegram, Viber, Twitter, YouTube, TikTok – місця, де кожен знайде підтримку, перевірені поради, техніки самодопомоги та корисні контакти офіційних джерел допомоги.
Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.