Програма спрямована на забезпечення стабільного функціонування та вдосконалення якості надання адміністративних послуг громадянам у межах Харківської, Полтавської та Сумської областей.
Основна мета Програми полягає в реалізації державної політики у сфері надання адміністративних послуг відповідно до європейських стандартів. Зокрема, йдеться про підвищення рівня доступності та якості обслуговування, а також про створення комфортного сервісного середовища для мешканців територіальних громад.
Програмою передбачено:
- забезпечення технічного переоснащення сервісного центру;
- впровадження сучасних інформаційних технологій у процес обслуговування;
- підвищення рівня кваліфікації персоналу;
- удосконалення клієнтоорієнтованого підходу;
- зміцнення матеріально-технічної бази центру;
- створення умов для належного контролю якості послуг.
Завдяки спільним зусиллям органів місцевого самоврядування та державних структур, жителі громад отримають якісні, швидкі та доступні послуги на сучасному рівні.