ХУДЯКОВА Катерина Сергіївна

Особистий прийом громадян: Понеділок з 09-00 до 12-00 год

Організовує діяльність виконавчого комітету з питань реалізації громадянами конституційного права на звернення у відповідності із Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні».

Підпорядкований міському голові, першому заступнику міського голови.

За посадою входить до складу виконавчого комітету міської ради, підписує додатки до рішень виконкому і розпоряджень міського голови.

Має право засвідчувати копії нормативних документів виконавчого комітету та міського голови;

Забезпечує реалізацію Законів України, Указів Президента України і Кабінету Міністрів України, розпоряджень  обласної державної адміністрації, рішень міської ради та виконкому, розпоряджень міського голови з питань, які входять до його компетенції;

Організує планування роботи виконавчого комітету, готує пропозиції по розподілу обов’язків між міським головою, секретарем міської ради, першим заступником міського голови, заступниками міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючим справами (секретарем) виконавчого комітету;

Організує розроблення порядку документообігу, контролює ведення діловодства, архівної справи;

Організує та забезпечує:

–  підготовку проектів розпоряджень міського голови та рішень виконкому з дотриманням вимог чинного законодавства;

– проведення перевірок стану діловодства в структурних підрозділах міської ради;

– підготовку та внесення на розгляд виконавчого комітету проектів планів роботи виконкому та контроль за їх виконанням;

– роботу з кадрами міської ради, структурних підрозділів міської ради, підготовку спільно зі структурними підрозділами міської ради проектів документів щодо структури, чисельності і фонду оплати праці, надання рекомендацій щодо удосконалення їх структури;

– розгляд матеріалів на підготовку, перепідготовку і підвищення кваліфікації працівників міської ради;

– облік, проходження, організацію та контроль за виконанням документів, їх зберігання та передачу в установленому порядку до державного архіву, перевірку стану цієї роботи в структурних підрозділах міської ради, надання їм допомоги в організації цієї роботи;

– надання практичної допомоги виконавчим органам міської ради з питань організації і виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади;

– проведення перевірок діяльності структурних підрозділів міської ради з організаційних, кадрових питань, роботи зі зверненнями громадян, здійснення діловодства і контролю за виконавською дисципліною;

– розгляд матеріалів та підготовку подань міському голові щодо відзначення державними нагородами та проектів розпоряджень міського голови щодо заохочення відзнаками міської ради та міського голови підприємств, установ, організацій, громадян, трудових колективів;

– навчання, підготовку, перепідготовку і підвищення кваліфікації працівників міської ради;

Координує роботу з питань державної служби та служби в органах місцевого самоврядування.

Контролює стан трудової та виконавської дисципліни у виконавчих  органах  ради;

У межах наданих повноважень організовує ділове листування з органами державної влади та органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями з питань, що належать до його компетенції;

Виконує інші обов’язки, покладені на нього міським головою та першим заступником;

За дорученням керівництва міської ради представляє її в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях з питань, що належать до його компетенції;

Має право одержувати в установленому порядку від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформацію, необхідну для виконання покладених на нього завдань, залучати фахівців органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до його компетенції, скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до його компетенції;

Вносить на розгляд керівництва пропозиції щодо вдосконалення роботи виконавчого комітету, виконавчого органу міської ради та служби в органах місцевого самоврядування;

Вимагає якісного та у повному обсязі виконання працівниками виконавчого органу міської ради посадових обов’язків;

Виконує роботу секретаря в комісіях, утворених виконавчим комітетом міської ради, за напрямками роботи, визначеними даним розпорядженням;

Керує роботою відділу кадрової роботи міської ради;

Координує діяльність виконавчого комітету міської ради;
Здійснює взаємодію з  постійними комісіями міської ради;
Проводить прийом громадян з особистих питань, розглядає звернення громадян.

Звіт про роботу керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету за період 2023 року